diumenge, de novembre 18, 2007

El FòrumBTT.cat s'enfila al Bassegoda

Des del FòrumBTT.cat s'està organitzant una sortida per estrenar la secció gironina d'aquest nou fòrum de btt dels Països Catalans. Si vos interessa, podeu apuntar-vos-hi o dir-hi la vostra aquí.

Aprofitant l'avinentesa, he muntat unes fotos i vídeos que encara tenia a l'ordinador de les dues vegades que he vogat per aquells paratges, totes dues aquest any. Aquí el teniu:

La primera ocasió, a l'abril, vam seguir la ruta nº 28 del Centre BTT de Salines-Bassegoda, que comença a Lladó i passa per Albanyà, Coll de Bassegoda, Lliurona i Sant Martí Sesserres. En algun tram ens vam desviar del camí i en total ens van sortir uns 72 quilòmetres amb més de 1.700 metres de desnivell acumulat. Va ser una gran ruta, tot i que vam quedar fins al gorro de pista pedregosa... També hauria fet falta coronar el Puig de Bassegoda (1.374) perquè la ruta hagués estat completa del tot. Aquest és el perfil de la ruta:

En la segona ocasió, el juliol, vam sortir de Sadernes, des d'on ens vam enfilar cap al Coll de Faja, Coll de Bassegoda, Pla de Bateria i, a partir d'aquí, a peu i grimpant fins al bell cim del Puig de Bassegoda, des d'on vam poder gaudir d'una magnífica panoràmica de 360º. La tornada la vam fer pel Coll de Riu fins a la Riera de Sant Aniol, aprofitant per fer una caladeta a les seves aigües cristal·lines (i fredes!). En total ens van sortir uns 50 quilòmetres amb un desnivell acumulat d'uns 1.700 metres. El perfil:

Anònim ha dit...

Uep! "Peziós diví". Lo millor de tot, sense cap dubte, el bocata de salxitxa amb tomàtiga fregada que vam engolir al Pla de Bateria!! Què guapo tiu!!!
Vier

j o a n f t ha dit...

Sempre me guard els millors detalls, els més íntims... però aquesta vegada m'has delatat, punyetero!