dimarts, de maig 12, 2009

Dimarts de corriols per les Gavarres

Avui, dimarts, dos afortunats amb matí lliure hem anat a fer un voltoi per les Gavarres. Hem intentat enllaçar al màxim de corriols, tots ells perfectament ciclables, i ens ha sortit una ruta prou interessant. Sortint de Girona hem tirat molt directe cap als Àngels, enllaçant dos corriols bastant llargs, un tall de carretera i el darrer tram de la pujada "a peu". De baixada cap a Sant Martí Vell hem alternat pistes molt diferents, algunes d'elles ja bastant estretes per l'avanç de la vegetació, i també alguns corriols i alguns talls bastant bruts de camí. De Sant Martí Vell hem tirat per carretera cap a Madremanya, on hem entrat per repostar aigua i, a partir d'aquí, hem pujat cap a Montnegre, primer per pista i, després, per un llarg corriol que ens ha elevat fins gairebé dalt de la pujada. Una vegada a dalt de tot hem fet un tros de la carretera de Montnegre fins a la pista d'enllaç cap als Àngels. A mitjan pista ens hem desviat a l'esquerra per agafar el corriol que baixa cap a la Vall Fetgera i, una vegada a baix, hem resseguit la Vall Fetgera per una pista molt agradable. Finalment, hem remuntat per pista fins a l'alçada de Can Mascort, on hem agafat el corriol que hem fet a l'inici de la ruta i que ens davalla fins al "Bicentury". En la direcció en què hem fet la ruta la majoria de corriols s'agafen de pujada... o sigui que tal vegada us recomanaria fer-la a l'inrevés; tot és qüestió de gustos. En total ens han sortit 55 quilòmetres amb un desnivell de 1.243 metres. No està malament per ser dimarts.

Perfil. El desnivell acumulat és de 1.243 metres.

Imatge del Google Earth de la vista aèrea de la ruta...

* Si voleu explorar o descarregar-vos el track, clicau damunt d'aquesta imatge.