divendres, de març 18, 2011

Un dimarts qualsevol de fa dos anys


Fa dos anys tenia els dimarts dematí lliures i solia aprofitar per fer el que ja deveu suposar: escapar-me amb la velo per les muntanyetes dels voltants de Girona.

Un dimarts qualsevol de fa dos anys, idò, vaig anar a vogar per Sant Grau i vaig fer unes quantes fotos amb el mòbil. En arribar a casa (us podeu estalviar la broma del capuccino) les vaig pujar al blog amb la idea de fer-ne un poc de crònica, però la feina i altres ocupacions em van impedir d'escriure la historieta que les havia d'acompanyar, i aquí es van quedar, "omplint-se de pols"...

Com que darrerament tenc poc per explicar i el que s'està omplint de pols és el mateix blog, aprofitaré i penjaré aquelles fotos amb algun comentari. Aquesta vegada us salvau d'haver de llegir la crònica!


La Devesa de Girona.


Des de dalt de Sant Grau, mirant cap a les Guilleries i el Montseny.

Per entre castanyers.


Sant Grau.


A punt de creuar el Ter.


Sant Grau i una estora de flors grogues (ja veis que m'hi esforç, en fer els comentaris).


El carrilet i el Ter.


Les Deveses de Salt.